Shadow

5 lukter for å øke salget for Pittsburgh bilforhandlere


Mens omgivelsesdufttjenester er nyttige for å etablere kundetrafikk og merkelojalitet for nesten alle bransjer under solen, er bruken av dem i bilindustrien, og spesielt bilforhandlere, ubestridelig og enestående.

Dette er tydeligst illustrert av den økende etterspørselen etter dualiteten av dufttjenester vi betjener gjennom vårt søsterselskap, Air-Scent International, i Pittsburgh, PA.

En sanseopplevelse i et utstillingslokale fører nesten alltid til økt oppholdstid, noe som ubevisst kan styrke den emosjonelle forbindelsen til et bestemt merke og til og med berolige en potensiell bilkjøper til å foreta et kjøp.

Relevante studier og statistikk

Den siste forskningen viser tydelig at menneskets luktesans påvirker omtrent 75 % av våre daglige følelser og er avgjørende for hukommelsesdannelse.

En fersk hvitbok som representerer forskning utført av Premium Scenting og Walnut Unlimited og med tittelen: Nylig bilutstillingsrapport viser at lukt påvirker menneskelig opplevelse innen 5 sekunder, sekunder raskere enn syn.

Det påvirker sterkt inntrykket av merkevaren, og hvis begge sansene aktiveres samtidig, antyder denne studien at effekten av merkevaren på forbrukeren øker med 30 %.

Den samme studien viste også at hvis alle tre sansene er engasjert samtidig, dobles tallet til 70 %.

Omtrent 48 % av forbrukerne som ble testet i denne undersøkelsen var enige i at en forhandler med en behagelig lukt ville oppmuntre til lengre besøk, og 69 % var enige i at en slik lukt positivt ville øke deres oppfatning av luksusen eller eventyret som kan assosieres med et spesifikt merke. .

Ideen om at duft kan påvirke visse menneskelige følelser er åpenbar. Omtrent en tredjedel av de samme deltakerne bemerket at en behagelig lukt kunne friste dem til å gå tilbake til et bestemt utstillingsrom.

Fanger lukten av ny bil

Duft i butikker kobler ubevisst med forbrukere på et dypt, personlig nivå, og bidrar til å få deres tillit og påvirke deres kjøpsvalg. Komiker Rita Rudner sa en gang at hun fant en ny parfyme som tiltrekker menn Nytt bilinteriør.

Men hva er egentlig nybillukten og hvordan kan den strategiseres for å øke salget? Svaret er at det ikke finnes en enkelt løsning, siden signaturduften til hvert utstillingsrom må gjenspeile ånden, oppdraget og personligheten til merkevaren, og å definere dette krever den perfekte ekspertisen til våre eksperter hos Air-Scent International og deres luftfriskere. Tilgjengelig gjennom Pestco Professional Services for å bestemme.

Air-Cent internasjonale hovedkvarter

Dette er fordi det må tenkes nøye gjennom å identifisere dufter som reflekterer et bestemt merke og er like viktig som å finne den rette duften som vil fungere for det aktuelle utstillingsrommet.

Denne strategien krever perfekte markedsføringsferdigheter og vil bare være effektiv hvis den brukes riktig.

Markedsføring av hjemmeduft er både en vitenskap og en kunst, og det kan ta litt tid å finne den perfekte parfymen fordi utvalget av valg er praktisk talt uendelig.

Når det gjelder bilutstillingslokaler og forhandlere, er kravene helt spesielle, for ikke bare er bransjen svært konkurransedyktig, men bilene kjøpes sjelden av selv de rikeste kundene, noe som gjør førsteinntrykket enda mer flyktig og betydelig.

Teamene våre hos Pestco Professional Services vet hvordan de kan begrense en merkevares demografi, rettet mot spesifikke typer dufter, ettersom den yngre mengden er mer tiltrukket av noen dufter enn andre, i likhet med eldre forbrukere.

En utstilling av lær, gummi, voks og maling kan fortsatt luktes annerledes og hver representerer en mosaikk av bindevev mellom et merkes unike verdi, målgruppe, historie og fremtid.

Duft fremkaller en følelse av kvalitet, integritet og tillit hos forbrukerne og skaper en uforglemmelig forbindelse med et merke.

I tillegg til å gi et uutslettelig førsteinntrykk, øker duften også markedsføringstiden, noe som ikke bare kan sette kundene mer i humør til å kjøpe, men også gjøre dem mer sannsynlig å akseptere en høyere salgspris enn prisen som vises på bilen. .

Air-Scent International luftfriskere, tilgjengelig gjennom Pestco Professional Services, gir kontinuerlig luftoppfriskning og luktbeskyttelse i hele kjøretøyets utstillingslokale.

Deres allsidige dispensere og fyllstoffer, utstyrt med Metagenes kraftige luktnøytralisator, er på topp og holder garantert alle størrelser eller utstillingslokaler friskt og rent hele dagen.

Disse, så vel som skadedyr- og luktkontroll og sanitærtjenester for toaletter er tilgjengelige hos Pittsburgh Industries under en kostnadseffektiv og omfattende tjeneste kjent som Complete Care Program.

Hygiene i anlegget, enten det er lukt eller skadedyr, er en pågående bekymring som håndteres mest effektivt når teknikere blir kalt til en scene. før en vond lukt kommer ut av kontroll.

Vårt Complete Care Facility-program har som mål å gi den beste luktkontroll og luftoppfriskning til alle sine kunder ved å tilby en kostnadseffektiv pakket tjeneste fra et pålitelig selskap (som Pestco) som tilbyr skadedyrbekjempelse og aromaer, lufttilførsel. Forfriskninger og toaletthygienetjenester levert av Enviro-Master Services.

5 miljømessige parfymer for Pittsburgh bilforhandlere

Følgende parfymer er designet for omgivende dufter. Hver av oss jobber Aroma Styler HVAC Diffuser (bilde nedenfor) og eller enRoma Ray Bluetooth-drevet luftfrisker diffuser.

Aroma Styler HVAC Diffuser

Øybris

Denne fortryllende duften er myk, forførende og fremkaller eksotiske landskap. Den flyter med toppnoter av gresskar, perle og kokos pina colada, friske, saftige og deilige appelsinskiver og fyldig sensuell krem.

Disse aspektene brettes snart sammen til en bukett av hjertenoter fylt med hjemsøkende og intens sjasmin og sukkerholdige, salte og lett syrlige aspekter av anis.

Duften avsluttes med forlokkende, luksuriøs og elegant vanilje, fuktig, sukkerholdig, krystallisert karamell og grønt, fruktig og tropisk ananasskall.

Sitrongress og salvie

En duft med stor styrke og intensitet, toppnotene sprudlende av frisk sitron og den rike og krydrede siden av sitrus med ingefær.

Disse elementene gir snart plass til rent, friskt, grønt sitrongress og en sensuell hjertenote av jordnær, varm, treaktig tørr salvie.

Basisnoter av rose, urteaktig geranium og trykkende, sensuell musk fullfører denne kraftige og uforglemmelige duften.

oppsiktsvekkende

Sitrus toppnoter av saftig, oppløftende grapefrukt, ren, frisk sitron og skarp, frisk lime introduserer denne livlige og innbydende duften.

Disse elementene utvikler seg snart til en floral, urte-mellomnote som er treaktig, aromatisk rosmarin, pepper, krydret og grønn basilikum, furu, intens eukalyptus, rik og glatt gardenia, krydret, nellikaktig og lys, og veldig nattlig. søt og intens blomst. sjasmin

Duften er supplert med en mørk, mørk, vill, honninglignende sensuell patchouli, rik og varm rav, duftende, sterk og grønn douglasgran og jordnær musk.

Utopia

En åpning av syrlig grapefrukt, frisk, søt sitron og sprøtt eple utgjør toppnotene til denne varme og innbydende duften.

Disse fruktige aspektene flyter sømløst inn i en bukett av blomsterlige hjertenoter, full av romantiske, musky rose, fantastisk og dypt berusende sjasmin, sterk, sensuell og kremet tuberose, myk, grønn og delikat lilje og rik, fløyelsmyk gardenia. Denne fortryllende duften er supplert med et tørt lag av jordaktig, rik og honningaktig rav og ozonisk, soltørket tre.

Hvit te og fiken

Denne søttluktende blandingen av tropiske, sitrus- og fruktige elementer åpner med en toppnote dominert av friske, søte, grønne og jordnære fikener som smelter til en myk, eksotisk og ren mellomtone av hvitt tetre, sjasmin og narkotisk safran, dyp . berusende. . musky, drømmende rose.

En luksuriøs, beroligende drydown som kombinerer aspekter av ren, tørr og balsamisk sedertre, jordaktig, glatt rav og sensuell musk fullfører denne uforglemmelige duften.

På slutten

Hvis du er eier eller leder av en bilforhandler i Pittsburgh, er våre ansatte ved Pestco Professional Services og Air Scent International her for å hjelpe til med å holde ethvert etablissement til å lukte friskt, rent og innbydende til enhver tid.

Ring oss i dag og finn ut hva de kan gjøre for både showroomet ditt og bunnlinjen.

Siste tanker om den nye billukten: Jeg vil ha skinn i neseborene og alltid lukte som en ny bil. ~ Jared Kintz

Foto: Pixabay